16 maj 2011

Min nya bok -- En erfarenhet för livet!





Jag måste berätta! Jag har gett ut en bok ihop med Niklas Grahn och Jonas Eek, två suveräna prästkollegor som kan det här med forskning och jag har fått lära mig massa. Det är en forskarrapport kring unga konfirmandledare i Svenska kyrkan. Jag måste få säga att det är min hjärtefråga och att jag också varit med och startat upp den här verksamheten i Svenska kyrkan.

Boken heter "En erfarenhet för livet" och den kom färsk från tryckeriet nyss. Det är alldeles speciellt när man får ge ut böcker och nu har jag fått göra det några gånger -- varje gång speciell! Så tjohooooo -- boksläpp!



Dagens tanke....om att få ge ut en bok....det är ju en stor förmån jag har som får bedriva forskning i mitt arbete på det sättet som jag får göra ihop med kollegor. Jag är glad över att få fördjupa mig.

Inga kommentarer: