28 mars 2012

-17,3 kg!!!!!!!!!!

Idag var det vägning och gruppträff igen! -17,3 kg har jag tagit nu totalt, det är ju tokbra det!
Jag är så lycklig!!
Snart på väg mot delmål nr. 1 -- 20 kg bort. Hade hoppats innan påsk, men det verkar inte vara realistiskt, så jag får väl ha tålamod!
Jag blir så glad över gruppträffarna vi har varannan vecka, det är så sköna människor där! Ledsen att jag missar nästa gruppträff dock, men då är jag också med sköna människor i Skottland istället!
Jag knäpper ju kort varje vecka på hur jag ser ut, men jag har fortfarande en skev spegelbild, tänker fortfarande att det inte märks så mycket, så ni får inget se av den varan....;)

Dagens tanke....om att äntligen få till det....så många gånger, så många försök, så många metoder och kurer, så lite jag vetat -- nu äntligen funkar det, nu äntligen har jag fått till min motion också, det är ju sånt jag aldrig lyckats med tidigare! YES!

Inga kommentarer: