02 juni 2012

Yo! Sushi

Igår fick jag mitt lystmäte -- Yo! Sushi, som är en fantastisk sushirestaurang från Storbritanien, som också nu startat en restaurang ¨på Gardemoens flygplats!





Så jag tog mig en tidig morgonpromenad genom Oslo och det var en vacker del att gå igenom Slottsparken och så tog jag mig ut i god tid till flygplatsen, "Lufthavn", som jag tycker är ett vackert namn på flygplats.


För jag hade bestämt mig - lunch på Yo! Sushi är värt allt!






Dagens tanke...om njutbar mat....mat finns i såna många goda varianter, jag är glad att jag fått redskap att kunna välja bra mat numer. Jag fortsätter med mitt program, som alltid, det går ju långsammare nu när jag äter vanlig mat, men det SKA gå neråt och efter sommaren är jag i mål, sen är det att stabilisera det hela --- för livet!

Inga kommentarer: