17 juli 2012

16:e plats!

Dag 3 på golfbanan och idag var det singeltävling, som endast jag spelade för Petter var hemma och plockade med massa grejer och Adam jobbade. Det gick hyfsat får jag nog säga, är mest nöjd med bunkerslaget på hål 18, direkt i kopp från djup bunker! Härligt!
Man får liksom vara glad över enstaka slag såklart!
Och trevligt sällskap hade jag - en farbror på 85 år, Lars, som spelade otroligt fint, rakt och var piggelin och med hela tiden. Sen var det Magnus, från Vetlanda på besök hos svärföräldrar här i stan och han och jag stod väl för krokigheterna idag.
För övrigt vann jag vår trio-kamp....:) Och kom på en god 16:e plats av 48 tävlande i min klass - jag är toknöjd!
Och så gick jag hem med en utlottad brödpåse också - katching! Återigen en bra dag på vår golfbana!





Dagens tanke...om fina slag....jag är så otroligt glad över enstaka slag som blir bra, jag har slutat gräma mig över hela bollar som blir dåliga. Det ska man göra livet rakt igenom, inte haka upp sig på det dåliga men istället 

Inga kommentarer: